lördag 9 april 2011

Sally Hansen - Hard as wraps


Miraklet!







Sally Hansen Hard As Nails Hard As Wraps Powerful Acrylic Gel

"Lindar in" och stärker dina naglar. Ett starkt akrylskydd i en enkel användning på 60 sekunder. Patenterat formula. Vitaminerna tränger ner i djupet på din nagel."

http://eleven.se/sally-hansen-hard-as-nails-hard-as-wraps-powerful-acrylic-gel-9970.html



Helt underbar produkt - Jag har nämligen naglar som växer och beter sig helt beroende på vädret så under sommaren då solen är framme och det är inte så kallt och blåsigt är dom jätte fine och bra men under vinter halvåret då går dom av hele tiden, splittrer sig och är allmänt sköra. Det speler ingen roll vad jag äter eller hur min kost ser ut så jag har lixom inte kunnat göre någe åt det förens nu..

Så alle ni som har samme problem som mig, teste detta - Verkligen grymme bra!



Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar