lördag 9 april 2011

Dans . uteservering . magtröjer

Helt rätt - i förrgår efter jobbet lagade min fine vän Robyn middag åt mig, cesar salad med böner och tomater i. Grymme gott!
Sprang sedan iväg på gymmet en sväng för att svettes lite.

Drog mig hemåt runt 8 tiden, helt utslagen och bunkrade upp för en spa kväll och lite egen kvalitets tid eftersom Lew jobbade sent.

Kom ut ur duschen och ser på min uppfällda dataskärm "Fancy some dance and drink tonight?"
- Egen kvalitets tid bestående utav manicure och hårinpackning slutade med kvalitets tid med finaste tjejerna och masser med dans istället!
Spontana utekvällar är dom bästa och när det är dans inblandad är det självklart conversen som gäller!

Justja, vi satt på uteserveringen kl 1 på natten och allt jag bar var:

  • Converse
  • Svarta höga jeans
  • Vit oversize magtröja (Yes, det har blive en ny vår/sommar favorit
  • Jeans jacka

Hur var det hemme i Svea nu igen? Snö fortfarande?!



Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar