söndag 1 november 2009

You´re such a gentleman

Hada alldeles nyss en sådan där konstig konversation med mine käre sharemates Marc och Scott och som vanligt går jag helt oförstående därifrån.

Marc och Scott sitter i köket när jag kommer in. Scott äter för vanlighetens skull chips och Marc kört stenhårt på sitt vita bröd med nutella på, men den här gången har han även banan på.
Jag börjer hacke masse frukt som jag tänkta göre en sallad på och tar sedan fram min älskade yoghurt.

S - You always eat yoghurt, it´s so strange that you´re not so thin.
A- Aaaw, thanks Scott, you´re such a gentleman! *vrålironisk*
S- Yea, I know.. *vrålseriös*
A- And I think it´s so strange that you aren´t sooo fat for all the nutella you eat.
S- I haven´t eaten nutella for a while now, it´s Marc who´s unhealthy and eat it all the time.
M- I´m not unhealthy, see! - Its bananas on it aswell!


Så nu sitter jag här på mitt rum och fundere på livet. Det är lite komiskt ibland och därför ska man med måtta ta allt med en nype salt och en aning allvar.


Nu ska jag fortsätte att öve på min keyboard assignment - Och nej! Det har inte någenting alls att göre med att våran lärare ser ut som Justin Timberlake och är 25 år. Typ .



Ses snart, närmare bestämt 5 dagar,

Agnes



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar