måndag 2 november 2009

Ett mail - förändrat liv ?

Kan det vare så enkelt?
Kan ett endaste litet mail förändre livet? - Jag hoppes så.

Läste ett helt fantastiskt kul mail alldeles nyss och jag verkligen pirrer i hele kroppen av lycka. Att en kombination utav ord kan göre en så glad.
Jag vill verkligen det här - och det är det här jag är född till att göre. Spele musik. Sjunge. Det är mitt liv och jag kommer att göre så länge jag lever.

Jag har kommit hem från skolan nyss, klockan är 00.44 och jag är ybertrött så jag tänkta väl krype till kojs nu.
Tänkta slänge mig på fonken och runge min älskade mor och far när jag läste mailet men som sagt är klockan rätt mycket, en timme före i Svea också så jag får runge imorgon.



I miss you when the autumn leaves are fallin´

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar