fredag 13 november 2009

Hörde jag en skål?

- Ja det gjorde jag! Direkt från Fridhemsgatan. Pepper och pepper för galne slagsmålsklubben som ska hettse på Stads ikväll - fint de!
Snart beger sig en Agnes, en Nea, en Linda och en Maria till en Tobias och ett annat gäng för mellan förfest. typ. Läre ju hete så om man först förfester på ett ställe, sen går vidare?!
- Aa, det låter som ett smart påfund utav mig.


Så kvällen består utav en trevlig utgång och då tänker nog månge - men hur kan du vete att den är trevlig innan den är klar?
Och då har jag bare ett svar på det - Det blir kul för att jag har bestämt det. Det är fredag den 13 så med min vanlige tur borde jag på en sådan här dag ha lite ovanligt med otur men även om jag spoler ner min telefonk i toaletten, tapper plånboken och får gå hem barfota för att mine skor har gått sönder har jag ändå bestämt att det kommer bli en grymme bra kväll! Förresten, jag ska få sove med Nea och göre fothus med täcket - kan inte bli dåligt!

Så hörde jag en skål?
- SKÅÅÅÅL!




Något saknes .
Imorgon,



Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar