torsdag 12 november 2009

Bakfylladag

= Agnes + Totte + Jocke + Niklas + Ebba + Glögg + Pepparkakebak.
Sjukt mysigt!

Har vare en aning borte med vinden nu och flyge och flängt fram och tillbake.
I måndags hada vi iallefall en grymme mysig bakfylladag hemme hos mig. Spelade även sällskaps spel och med andre ord som kanske är det sjukaste roligaste spelet som finns! Det går inte att förklare - det måste uppleves.
En och en droppade av med kvällens gång och till slut var det bare jag och en gris kvar. Vi konstaterade att Ace ventura kan bli en aning för mycket ibland men ändå satt vi och skrattade åt det? - det måste ha vart glööggeen..!
Sov någon enstaka timme sen klev vi upp sisådär 08.00 för att skjutse Totte till tandläkarn - han hada inge hål, så duktigt!
Fortsatte dagen med ett försök till att plugge. Inte mycket gjort med en sovande Agnes och en skolbok på 300 sider på magen, men som jag sa - det var enbart ett försök.

Åkta in till stan för lite ärenden och tanken var att det skulla bli triss i damer och lussebak men vi var alle hyffsat överens om att bak inte var en höjdar ide så vi åkta på max istället och fetade oss. Känns en aning knepigt att komme dit i hyffsat tid på en vardag och vare nykter men så fick det bli.
Även att Ebba var identiskt lik en dam som satt uppe på maxväggen. Vi hölla på att dog av skratt! Jag ska definitivt lägge upp en bild på det sedan, var typ det roligaste på länge!

Nu sitter jag hemme i Gnarp och myser, ska väl terra Totte också tills han kommer hit och gör mig sällskap, trevligt trevligt!

Men om jag säger såhär - Stads på fredag? Jamenvisst!

Ses där dårå,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar