måndag 9 november 2009

En efterlängtad vän


- träffade jag iallefall igår. Totte Tottsson, eller Kristoffer Carlsson som han också kalles och jag har vare bäbisvännor och lärde känna varann för sisådär 7 år sedan. Som alle vet så flytter man lite hit och dit osv så efter att han har vare i Alperna och Göteborg den senaste tiden och jag har hållt till i Sundsvall och London är det ju inte riktigt att man bare kommer och knacker på dörren och säger "Tjena! Ska vi hänge idag?"
Så det var nästan ett år sedan vi sågs senast och huga hur mycket jag har saknet dig min gris!

Åkta iallefall hem till mamma och pappa igår och åt farsdags middag med familjen. Runt 20.00 skjutsade jag hem min käre mormor och åkta sedan vidare till Tottson.
Blir alltid like glad utav att se gossen.

Vi var väl som vanligt bare dryge hele kvällen, spelade masser med musik, slog på mamma mia filmen som vi inte kollade på, slog på kanske världens skönaste film "superbad" som vi kollade på, hada spikmatte maraton som gjorda sjukligt ont men som Totte övertygade mig om att skulla vare "jätte" bra för kroppen, speciellt om man lägger på tygnder så som att någon ställer sig på en när man ligger där. Såg även masser med klipp från "Hjälp" och våran alles älskade"Benjamin" och för er som har sett Björn Gustavsson, även kallad Benjamin förstår nog att vi hada Kanon kul! *tummen upp*
För er som inte har sett något klipp med honom måste tycke att jag är en tönt som säger "kanon kul" och tummen upp.
Men jag är rätt töntig så ni får tro det om ni vill.


Idag är det måndag och jag är peppad.

hejdåråpåredårå ,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar