tisdag 17 november 2009

London calling

Ja det gjorde den / det? Vet inte riktigt vad man säger om ett land i person sådär men ni förstår vad jag mener så jag tog mitt pick och pack för att återvände till Landet långt borte. typ.
Efter mycket om och men och en dags resande dog jag på sängen med datan i knäet. När jag sedan kom på att jag måsta ha batteriladdaren och skolboken för att börje plugge så fick jag självklart inte upp resväskan. Nämen så tokigt det kan gå tänkta jag och slog sönder väskan.

Idag är det tisdag och igår var det måndag - Så igår var det skola hele dagen sedan direkt efter skolan tog jag tunnelbanan till Tooting för att provsjunga för en fashion show.
Jag skulla runge Helena när jag var utanför henne så skulla hon möte mig för jag vissta inte vars det var så mellan hennes två rep runt 20.00 skulla vi mötes upp.

Jag kom 10 minutrar för sent pga ombyggnad i tunnelbanan så den stannade i 30 min mitt under marken och jag fick panik, näst intill så att jag skulla börje gråte för min käre Totte berättade för någon dag sedan att på en skräckfilm som han sett så stannade dom tunnelbanerna och sedan kom det en mördare och mördade allehopa - så det var läskigt.
Väl framme i Tooting skulla Helena möta mig eftersom att jag inte vissta vars jag skulla - tror ni hennes fonk fungerade? Nej såklart!
Satt ute från 20.00 - 21.10 då Halle runger mig och säger - Men vännen! Vars är du??!!! Du skulla ju runge när du var här?!
- Jag sitter utanför dig älskade du, hungrig, kissnödig och fryser snart ihjäl. Har försökt rungt dig men din fonk har vare avslagen.
- Men shit! Justja! Den är ju trasig!! Jag kommer och hämter dig nu.
Anledningen till att jag inte gick in någonstans var för att jag tänkta hele tiden att "snart runger hon, då måste jag vare i närheten".

Men det gick jätte bra och jag ska vare med och sjunge så det var skoj. I ett utav nr ska vi ha kläder från La Senza vilket är ett jätte stort underklädsbolag här i London. Grymme coolt!



Min siste kväll i Svea förresten - Mys!
Morgonmys med Nea
Middag med mamma, pappa, Merith, Anita och Bernt
Kvällsmys med Totte.




Nu försöker jag skrive en låt tills imorgon vilket inte alls går så jätte bra så därför ger jag helt enkelt upp ett slag nu, tar en dusch borster tandarna, känner mig som en männ´ska igen och forstsätter sedan.



Oj så jag sakner dig du - ses snart ,


Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar