torsdag 22 oktober 2009

JAG HAR FÅTT EN LILLEBROR!!

Äntligen!
Jag har två underbare och älskade större bröder men jag har alltid velat haft en liten rackare att ta hand om. Min mamma bruker därför alltid vare så gullig och kalle våran katt för min "lillasyster".
Och då undrer jag; vars är likheten?
Kortfattad beskrivning om kattrackarn:
1. Svart
2. Långhårig
3. Luden
4. Mjuk
5. Lömsk
6. Elak
7. Snobbig
8. Smällfet (Min mamma föredrar att kalle henne "överviktig" men jag föredrar sanningen)

Jaa, kanske..! Det låter nästan som mig . Öhm . Typ .


Men nu har jag fått ett, tro det eller ej, mänskligt syskon!

Men nej pappa, du behöver inte vare orolig.
Och nej mamma, inte du heller, för det är inte eran skruttunge. Det är min!

Namn: Scott
Ålder: 19
Bor: i mitt hus
Studerer: trummer

Jag har äntligen lyckets övertale Scott, föredetta kallad roommate, att bli min lillebror. Så efter lång tids längtan och mycket tjat har jag på egen hand skaffat mig en liten rackare att ta hand om.
Dock är han lite mer utav en vilde och inte den lättaste att hålle rede på, så nu förstår jag hur mine bröder har haft det, men det är värt det.


Aja, nu ska jag gå ner till köket och tvinge min lillebror att lage mat till mig, han är ju trots allt minstingen i våran churchfield road family och så vitt jag vet är det lillen som ska passe upp på storen, right?

Någre invändningar?

Bra. Då bestämmer vi så!


Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar