torsdag 22 oktober 2009

Hjärnbiceps och öme leder

Desse hjärnbiceps stod min käre vän Christoffer för och vad finns då över till mig?
- Jo, öme leder.
Det sa min sånglärare idag. Hon sa att jag skulla behöve en rejäl massage för att få bort spänningen och värken i nacken och lederna. Anners kommer min röst att bli förstörd och det vore ju lite jobbigt.
Så det ska jag lägge på minne tills jag blir artist och ekonomiskt oberoende. Då ska jag ha minst 10 privat massörer!
Mmm! Jag längter tills dom dagarna.

Och då till desse hjärnbiceps. Vi har nämligen pysslet med en ytterst rolig, fantastisk, underbar, frukansvärt, jätte jätte bra sak nu hele kvällen och då undrer ni säkert vad det är, och det mine vännor ska jag tale om för er.
Vi har nämlngen.. Dadamtamptamptataaaa!
- Fått ihop min inspelningsutrustning!!

Och eftersom att jag inte är den mest tekniska person här i världen så tog jag hjälp av Koffes hjärnbiceps och satte dom i arbete. Jag tvingade han dock inte, han tyckte det var roligt. Dock tvingade han mig att skrive ett inlägg om hur cool han var.
Så Koffe är cool, så ni vet om det.


Men åter till dette underbare ämne, visst är det roligt?!
JA. Skulla jag vilje påstå! Det känns så kul så att jag blir alldeles varm i hele kroppen, kan nog vare min nye kärlek.
Har de senaste 3 veckerna delat säng med en underbar, blek, eller mer knallvit om jag uttrycker mig korrekt, stenhård sak, alltså min macdator. Men nu känner jag att det helt plötsligt kom in så mycket mer vackre ting i mitt liv.
Och eftersom att jag har ett väldigt litet rum så får jag leke Hugh Hefner och ha allt i sängen, dvs min älskade mac (huvudtinget som Holly), min keyboard, gitarren, singcardet, bägge microphonerna, the big headphones och högtalarna. Trångt men mysigt. Och mysigt med trångt.

Och med det säger jag godnatt!


Mamma, tack för ditt samtal idag. Det betydde fruktansvärt mycket för mig, du får mig alltid att le när allt känns som svårast och pappa du påminner mig alltid om att jag aldrig är ensamen. Jag älsker er!

Tack,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar