torsdag 21 juli 2011

Making some sweet sweet music with her sweet sweet man



År och dar sedan jag skrev i bloggen nu känns det som. Jag och Lew har vare hemma i Sveadala i ca 3 vecker och kom hem i fredags så som sagt, det har inte blive så mycket skrivande.

Har jätte mycket jag borde skrive här men det får bli imorgon för just nu håller jag och älsklingen på att skrive lite musik för jag har fått en kanon möjlighet med en producent som jag hade möte med i torsdags, men även om det får jag berätte senare.
Slänger in lite web-cool-cam bilder på oss mitt i allt också bare för att min Lewis är så go!


Han är verkligen det gosigaste jag vet, speciellt när han är trött som nu haha!













Jag har verkligen en stor crush på läppstift av alle dess sorter nu med,
läppstift...... Mmmmmmm..




Puxx

Agyness

1 kommentar:

  1. So, sweet!!! YOu are looking adorable!!!
    xoxo Anna

    http://fashionandthevillage.blogspot.com/

    SvaraRadera