torsdag 5 maj 2011

Till min söte vän :)

Som blev lite orolig när hon såg att jag har 3 pass inbokade idag. Det är verkligen inte så att jag träner 3 pass varje dag! Jag bruker ha ett pass om dagen ca 4 dagar i veckan, om det inte är tex pilates/yoga på morgonen och ett mer konditions pass på kvällen. Men då är det inte power pilates/yoga utan mer för att få mig slappne av och sträcke ut musklerna. Och det gör jag enbart på torsdagar. Sen kanske jag speler fotboll eller squash någon dag med bare för att det är så förbannat roligt!
Även promenader (om jag har någon att gå med, anners tycker jag att det är grymme tråkigt, iallefall nu när jag inte har nån musik som jag kan lyssne på) Så igår var mest ett undantag för jag tycker verkligen inte om att bare "gå ut och springe". Inte häromkring där det är människer och hus överallt, hemme hos mamma och pappa kan det vare väldans mysigt då dom bor näre vattnet ute på landet så atmosfären inte alls är så stressad och det är bare väldigt avslappnande.

Anledningen till att jag har 3 pass idag är för att en utav mine vännor jätte gärne vela teste aqua aerobics så jag följer med henne för hon har följt med mig på klasser som jag velat prove. Lite sådär "välja-varannan-gång" system, haha! Så först väljer hon, sen väljer jag.
Och eftersom vi har guld-medlemskort vilket betyder att vi kan göre hur månge klasser vi vill för en viss summa pengar per månad kända vi att det är roligt att teste nye saker så vi vet vilke det är som vi vill hålle oss till :)

Så ni behöver inte vare orolig, träner verkligen inte så mycket varje dag, det är varken bra eller hälsosamt! Inte för någon som bare gör det för skojs skull som mig iallefall.

Min kropp mår bättre nu än på länge, har saknet att tränat så så så mycket så det är härligt att vare igång igen :)


Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar