fredag 6 maj 2011

Professionell boxare och brazilansk vaxning

Jag kan knappt röre fingrarna idag men fy sjutton va kul det var! Även att våran instruktör kom upp till mig och frågade om jag boxats förut och jag sa nej och hon sa att det var väldigt synd då jag hada en sådan grym teknik att jag kunna bli professionell, haha!

Nu ska jag iväg på salongen och göre hel-bens-vaxning följt utav brazilansk/hollywood waxning. Nu när det är snart sommar och plus att vi åker till Spanien snart och kommer ha shorts och klänningar kändes det som att det var dax att skippe epilatorn och låte en duktig person faktiskt ta hand om mine ben istället.

Sen blir det stan med någre kompisar, måste införskaffe lite grejer tills imorgon då det är en av våran väns födelsedag.
Hinner även med en middags dejt innan det är dag för jobb ikväll.




Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar