tisdag 12 april 2011

Venice ?













- Ja precis. Jag hada tänkt att överaska min älskling med en liten resa till Venedig över hans födelsedag i juni.
Kända att det vore en perfekt idé efter allt vackert och fantastiskt han gjorde för mig på min födelsedag.

Hada i princip allt planerat och klart (inte bokat dock), men då i förre veckan fick han ett nytt jobb! Jag är verkligen jätte glad för hans skulle för han trivs jätte bra och det går verkligen bra för honom, men jäklar vad jag fick bite mig i läppen för att inte försäge mig när han kom och berättade att han fått ett nytt jobb, haha!

Så nu hoppes jag att jag på någe sätt kommer kunne ta någre dagar ledigt åt honom i smyg eller så, var lite lättare på hans förre jobb då jag kända en kille som jobbade där.
Plus att han själv har redan tage en vecka ledigt då vi ska till Spanien.




Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar