onsdag 13 april 2011

Thai - 09


Min älskade vän Karran har vare i Asien och rest runt nu i 3 månader och idag såg jag alle bilder som hon har tage. Helt underbart verkligen!
Och det fick mig självklart att tänke tillbaks på våran resa till Thailand våren -09 och hur sjukt kul vi hada det!

Det ende negativa från våran resa förutom att vi blev jagade utav galna ryssar, färgade mitt hår knall orange, slicade upp trampdynan under min fot och tatuerade mig utan färg på fyllan är att jag inte hada någon kamera, och ingen facebook heller så jag har i princip nästan inge bilder därifrån.
För ni vet ju själva att om man har facebook så blir man ju addad i masser med foton och man känner själv att det är roligare att lägge upp bilder osv. Och om datorn går sönder utan förvarning så har man facebook som en back up.

Här är iallefall lite bilder som jag lånade från finaste Mallans FB











































Vi var och reste runt i Thailand i en månad, önsker att det vore längre men vi hada jobb vi måsta hem till.
Senare under sommaren fick jag vete att jag kom in på musikskolan i London så då drog jag hit, så jag har inte hunne träffat mine fine vännor så mycket vilket är väldigt tråkigt.

Sakner er såå,



Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar