torsdag 24 mars 2011

Happy birthday - Igen


Men den har gangen var det min tur. Fyllde ar i mandags och har haft fullt upp sedan dess, plus att jag har lamnat in min data pa lagning da det ar masser med fel pa den. Nar jag far tillbaks den dock sa lover jag att lagge in bilder och formodligen aven ljudklipp / videos av mig nar jag sjunger och kanske tillochmed speler gitarr - vem vet?





Jag hade iallefall varldens basta fodelsedag - borjade med att min alskling gjorde Champange frukost pa sang med jordgubbar och ett stort fruktfat klockan 07.00 pa mandagsmorgonen. Jag somnade om och han akte ivag pa jobbet i nagre timmar och kom hem vid lunch.
Nar jag kommer ner fran overvaningen har hele familjen hjalpts at att pynte vardagsrummet med tarta, presenter, blommer, kort och aven en hemmagjord banderoll som Em hade gjort - hur gulligt som helst!
Ute i tradgarden hade Em och Lew dukat upp lunch i solen. Sedan akte vi och spenderade dagen i Lakeside som ar ett stort shopping center, kom hem runt 6 och sa kom nagre vannor over och drack champange och at tarta :)

Sa mamma, pappa och alle andra som undrade hur min dag var - nu vet ni att den var toppen!


Puxx
Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar