onsdag 16 december 2009

You´re my teaste of honey - honey

Har inte skrivet mycket i bloggen den här veckan och kommer nog inte att göre det heller. Har så mycket med alle exams som ska hinnes med men jag kan ju passe på att berätte att det hittills har gått grymme bra.


Och jag kan ju konstatere att jag har haft all tur i världen med tanke på att jag har träffat en sådan underbar människa.

Inatt gick vi och la oss runt 2 för vi hada så sjukligt mycket att plugga. Jag var jätte stressad över min songwriting exam som vi hada idag så för att slappna av tända Lew masser av ljus så man fick lite stämning i kroppen. När vi äntligen var klar med låten så gick vi och la oss och somnade illa kvickt.
03.16 vakner jag utav världens smärta i hele kroppen och jag kunna inte ligge still. Fick nästintill panik. Kändes som urinvägsinfektion och det kröp i hele kroppen.
Och även fast att Lew hada vare vaken sedan kl 08.00 morgonen innan var han uppe med mig hele natten och pysslade om mig.
- Hur underbar får man vare?

Så ca 2 timmars sömn är det som jag har stått på idag, inte allt för illa pinkat av en hare. Som min käre far skulla sagt.


Så mamma du behöver inte vare orolig att jag inte har det bra här, blir ompysslad utav en underbar krabat.



Jag vet någon som jag kommer att sakne när jag är i Svea iallefall,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar