tisdag 8 december 2009

förälskad - jag?!

Mine damer och herrar nu ska ni få höre - jag har komme på mig själv med att jag är grymme förälskad.
Hur kunda detta hända då funderer ni - och även jag, och det ska jag sammanfatte här lite kort:
Jag träffade helt enkelt en fantastiskt underbar gosse för lite mer än en månad sedan och vips sa det och nu står jag här med fjärilar i magen och bedrövlig.

Först träffades vi på en repetition som vi brukar ha varje måndag inför våran lpw och det slutade med att vi pratade lite oskyldigt (enligt oss) men enligt alle andre som var med så hada vi tydligen tindrat när vi hada våran "oskyldiga" konversation.
Jag åkta tillbaks till Svea i lite mer än en vecka och kom sedan tillbaks, hann vare här i London i en dag innan vi sötnosen frågade om jag vela hitte på någe.
Och sedan den dagen för snart 4 vecker sedan har vi vare ifrån varandra samanlagt två dagar.

Igår när vi pratade om jul och lov kom vi på att vi ska vare ifrån varandra i 3 vecker när jag åker hem till Svea över jul och nyår. Jag vill hinne vare där så mycket som jag kan så jag hinner träffe min älskade familj, släkt och vännor.
Så ikväll kom vi överens att vi inte borde sove med varandra utan försöke vänje oss vid att vare i från varandra.
Efter repetitionen idag då vi sagt hej då går jag hemåt, när jag precis satt min fot innanför dörren får jag ett sms:
I miss you...

Vanligtvis skulla jag ha tyckt att det var grymme cheesy och nästintill blitt irriterad med tanke på att vi för 10 min sedan var i varandras armar men icke, jag tyckta att det var gulligt?!
Vi rungde varandra 3 gånger och mellan dom gångerna smsade vi - vad är det för fel på mig? Jag tyckta inte ens att det var störigt.

Så min fråga är - hur f*n ska det gå när jag ska vare ifrån karln i 3 vecker?


Jag önsker mig ett telefonkort på 1000 kr i julklapp tack.
Eller så får jag bare vänje mig att vare ifrån honom, kanske en bättre idé ?



Nu ska jag försöke sove här i min ensamhet och krame nallebjörnen som min mamma gav mig när jag var hemme senast.


Natti natti,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar