måndag 30 november 2009

Santa baby

I want a yacht and really thats not alot - ive been an angel all year.

Ja, det vore ju en trevlig julklapp dock får jag nog nöje mig med att sjunge den meningen i fashion showen som äger rum på torsdag och fredag.
Jag vet att jag har vare sämst i världen på att skrive i min älskade blogg men jag har vare mycket sysselsatt med både det ene och det andre.
Men nu idag och imorgon så ska min sötnos vare på en reklaminspelning för läskmärket Sprite som ska vises i Polen, utav alle ställen - sånt som händer när man har en vacker nuna så jag förstår att poländarna vill se han i deras tvruter.
Så jag kommer nog ge bloggen lite tid nu när Lewis inte är på hemmeplan hele dagarna.

Själv sliter jag på för fullt och förstår inte hur jag ska hinne med allt som ska hinnes med så därför ska jag nog plugge lite nu (läs Mycket).

So long,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar