lördag 7 november 2009

Hunkar, skratt och mammas mat..

..det är vad denne kväll har haft att erbjude.
Åt sjukt god middag med mamma och pappa och gjorde en uppdatering på allt som hänt och lite syner på framtiden. På måndag ska jag på ett sjukt spännade möte som jag hoppes att går vägen så I´ll cross my fingers.
Jag började även skratte så mycket så att jag grät vilket alltid händer då jag lyssner på en konversation mellan mine två föräldrar. Denne gång handlade det om våran katt som är min mammas älskling men som min pappa tycker att är helt IQbefriad. Det var en inte allt för givande konversation men den förlängde mitt liv med tre år och två magruter.
Då jag kända att det började knipa till i magen utav allt skrattande bestämde jag mig för att fly fältet och dra mig in emot stan.
Jag hada nämnligen pratet med min käre vän Jockis som sa "Jag är i Umeå, åk till mamma och pappa och hämte mine reservnycklar och bo i min lägenhet. eller aa.. din lägenhet eller vad jag ska säge" haha!
Och så fick det bli, åkta hem till pappa Janne och knyckta nycklarna. Och för er som inte vet så bor Jockis i min gamle lägenhet som jag hyr ut till honom nu.

Mötte sedan upp en gosse vid namn Jocke. En månad känns verkligen länge. Vi åkta runt i hans monsterbil (jag skojer inte! den ser ut som ett monster och är stor som ett monster! jag är typ rädd för den) och lyssnade på musik och surrade skit.
Åkta sedan hem och kollade på en skön gamal rulle med ingen mindre än självaste Arnold Schwarzenegger i huvudrollen. Sedan var diskutionen igång - angående hunkar.
Jockes lista:
1. Salsa kungen Ricky Martin
2. Arnold Schwarzenegger
3. David Hasselhoff

Jag vet inte riktigt om jag håller med men nu var det ju faktiskt Jockes hunklista och inte min.

Och med det säger jag godnatt,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar