tisdag 20 oktober 2009

Time to write a poem


Two brothers and a sister
grew up together
Shared everything and took care
of each other

Through storms
they hold each others
hands so tight
Because they know that
after rain
the sun will
shine so bright

Out in the big world now
and apart
But the brothers and the sister
will always be
in each others
hearts


Writen by Agnes Nilsson 20.10.10


En bild på mig och min storebror Albin för längesedan
(har tyvärr ingen bild på Niclas på denna dator)





"Write an 8-12 line poem about someone or something you cherish most."
- Det var våran songwriting assignment för den här veckan.




Albin och Niclas,
Jag har alltid sett upp till er
och vad som än händer kommer
jag att hålle ere händer
och aldrig släppe taget

Ni är mitt dyrbaraste,

Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar