torsdag 29 oktober 2009

"Dosen´t it look like I can get a fuck"

HAHA - skönaste idag, och kanske skönaste på hele året!

Men nu till en lite ologisk händelse.
Våre lärare säger att vi alltid ska dricke vatten för att hålle våran röst i trim och det tyckta jag lät som en ytterst bra idé så jag drack. och drack, och drack.. och drack och drack. Typ 4 liter vatten senare kända jag att jag verkligen behövda gå på toan så jag fråger min lärare lite snällt bare för att vare artig:
- Can I go to the bathroom?
- No.
- Haha, you´re funny!
- No Im serious. Can you not hold?

Ja, självklart! Med tanke på att vi har två timmar kvar på den här lektionen och jag håller på att dör nu, men visst, allt för dig du store herre!
Måttligt irriterande men nu till en förklaring som många har undrat över. Folk säger ofte:
- Shit vad du skriver mycket!
Så därför mine vännor, Därför ska jag förklare dette för er.
Jag är som månge vet en väldigt, kanske ibland för pratglad person men här i London kan jag inte prate så mycket som jag vill på grund av engelskan.
Så därför skriver jag av mig här på svenska och så fort jag kommer att kunne prate engelska like bra som svenska så ska jag lämne min älskade, underbare, fantastiske, kärleksfulle, seriöse blogg. Dock kommer det aldrig att hände med tanke på att jag är 20 år nu och kan fortfarande inte ens hälften utav mitt förste språk. Så ni får stå ut med mig ett slag till.


Nu ska jag och min vän Teresa krype ner i sängen och nöte sönder våre ören med - Im gonna take what he´s got.
Våran lpw sång tills imorgon, hoppes den rackarn sitter tills uppträdandet.


Förrsten, våran songwriting lärare gillade min låt, YES!



Sleep tight,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar