måndag 19 oktober 2009

Night time is the right time

Klockan är 00.52 i Svearike. Här är den typ en timme före och jag har nyss komme hem från skolan.
Vi har övat på våran Lpwlåt - Night time is the right time. Och vad kan då inte passe bättre än att öve nattetid? Därför har jag en stark känsle utav att jag kommer sitte med mine gigantiska headphones och lyssne på denne blues 12a någre timmar till. Dock inte hele natten med tanke på att jag ska upp runt 09.00 imorgon.
Vi har egen tid så jag och Matilda ska dra oss iväg till våran "lille" stad, även kallad Ealing Broadway som vi har här och införskaffe en masse saker. Typ allt man kan behöve från ipod - möbler - strumper - och skor som inte färger av sig.
Efter det är det rake vägen hem till min nye vackre keyboard för att öve. öve. och öve. - Vet ni vad vi mer ska göre? - Jo öve !
Har massvis med grejer vi ska läre oss imorgon så det kan bli.. hm.. intensivt. Men kul!

Jag har fått lite klagomål över att det bare är text och inge bilder så här har ni bilder från repet som varade ikväll om ni nu så gärne vill se:




Jag var sjukligt trött och försökte fucka, gick inte vidare bra.

Fattade inte texten så vela stampe sönder låten, vilket inte heller fungerade.


Mine goe vännor, Val och Matilda
Sen drack jag en masse vatten, blev pigg och även glad igen.



Och sådär "pigg" som jag var på dom förste bilderna har jag nu återgått till att vare, borde egentligen sove men som sagt..


.."Night time is the right time"
och fortsättningen är "to be with the one you love"

Så min fråge är:
- Varför sitter jag då här i min säng. Ensamen?


Det får jag fundere på. även om jag vet svaret,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar