onsdag 25 november 2009

Agnes road

så heter gatan som jag har spenderat nästan hele den här veckan på - den är som gjord för mig!
Och namnen på dom underbara gossar som lyckes hålle mig borte från min älskade blogg heter Lewis, Chris och Mike = BÄST!
Och jag kommer förmodligen vare för upptagen för att skrive här så mycket som jag har gjort för vi kommer ha sjukligt mycket att göre fram tills jul, plus att jag har ett sido projekt med - the fashion show som jag har pratet lite om. Men jag ska försöke att hålle er uppdaterade så att ni inte tror att jag har gått och dött eller nå sånt.

3 grejer som hänt de senaste dagarna:

1. En från min klass ska sjunge med Led Zeppelin
2. När Lewis stod på tunnelbanestationen kom en kille fram och frågade om han vela bli modell
3. Jag blev förföljd av en knarkare och trodda att han skulla döde mig.

Anything can happen in London - dont you think ?!




Cheers,

Agnes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar