söndag 8 januari 2012

NYE - BOOM !























Jul och Nyår spenderades hemma i Svenska Norrland. Förre året firade vi i London med min pojkväns familj.
Det var så härligt att komme hem och träffe släkt och vännor! Alltid like underbart <3

Här är lite bilder från Nyårsafton (Jag kanske lägger upp lite bilder från Julafton med senare) -


Vännor.Kärlek.Champange.Cigarr.Skratt.Tillsammens.Lycka.Möjligheter.Nyttår.2012!

Bild 6 får mig att skratte varje gång jag ser det!
Och jag avsluter med världens kanske skönaste bild ! (?)

/

This year me and my boyfriend were back in my hometown in Sweden with my family and friends to celebrate Christmas and New years. Last year we celebrated with my boyfriend and his family in London.
It was so nice to come home and be with my lovely family and friends! Always so amazing <3

Here is some photos from our NYE (I might put up some photos from Christmas later on) -



Friends.Love.Champange.Cigarr.Laugh.Together.Happiness.Possibilities.NewYear.2012!

Photo nr 6 makes me laugh everytime!
And I finish this post with , the worlds, maybe most awesome photo ! (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar