tisdag 26 juli 2011

Boxercise




Idag var jag och Jazz på våran älskade boxercise!
Har inte tränat seriöst de senaste 3 veckerna så det var extra super tufft pass för mig idag men grymme skönt att komme igång igen! Jag giller verkligen inte att inte ha någon typ utav aktivitet i min vardag.
När jag ändå är inne på aktivitet i min vardag kan jag passe på att säge att jag verkligen överväger att utbilda mig till personligtränare/instruktör. Även om det inte är något jag har planerat jobbe med hele livet känner jag att det vore ändå väldigt bra att ha det nu som extra jobb i några år.
Speciellt om vi flyttar till USA för att plugge för då kan jag jobbe på ett campusgym där (eftersom man oftast inte får jobbe i USA utanför campus).



/



Me and Jazz went to the gym today to do our beloved boxercise!
I haven´t been doing any serious training the last 3 weeks so it was extra tough today but at the same time it feels amazing to get started again. I really don´t like to not have any type of exercise in my daily life.
Talking about my daily life and how badly I need to have exercise in it; I do consider to become a personal trainer/fitness instructor.
Even though it´s nothing I´m planing to do forever, I still think it would be a brilliant thing to do for a extra job for a couple of years.
It´s specially good to have if we are moving to USA to study cause then I could work on a campus-gym (because most of the time your not aloud to work outside your campus).



Puxx

Agyness

2 kommentarer:

  1. Let's move to America now :) hahahaha! xxx

    SvaraRadera
  2. YES! can we please do! I´ve been looking on looads of info now and I just wanna go! xxxx

    SvaraRadera