onsdag 8 juni 2011

America vs England

Alltså jag är ju verkligen en sån där person som vill ha spänning och äventyr i mitt liv. Jag har så fruktansvärt månge olike intressen och olike sätt som jag vill testa på att leve.
Så nu är jag väldigt inne i att ville flytte till USA. Jag har tänkt och diskuterat det med Lewis under en period nu och det vore verkligen inte helt fel om vi begav oss dit.

Träffade min fine vän Jasmine igår som nyss har komme hem från en 5 månaders lång vistelse i Los Angeles och allt som hon hade att berätte gjorde ju inte saken sämre att jag vill flytte dit om jag säger så, haha!
Helt underbart att få träffe henne igen och nu kommer hon vare här hele sommaren <3

Tänkta bare dele med mig lite utav vad som föregås i mitt huvud just nu.

Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar