måndag 25 april 2011

sol sol sol och helg

Gud vilket härligt väder det är nu alltså, helt underbart!
Vi har haft grillkvällar från torsdag till söndag. Kom en liten snabb regn skur på lördag kväll med mig kvittade det för jag jobbade ändå.
Igår tog Robyn med mig på mysigaste dejten, till en liten uteservering bröve en kanal. Hur fint som helst och göör god mat.
Sen hada vi 50 års fest för Lewis pappa Vince, grattis grattis!
Jag och Lew satt ute i trädgården och myste framför brasan som vi hada gjort tills långt in på morgonen.

Det har blive masser med musik den här helgen också vilket alltid är härligt! Jag och Lew drog iväg i fredags och köpta strängar till våre gitarrer så nu är dom fräscha och nysträngda.
Tycker dock att det är störigt med nye strängar för dom stämmer om sig hele tiden men nu börjer jag få lite pli på dom.
Lew´s farbror speler gitarr med och hada tage med sig sin hit nu när dom kom och hälsade på så det har som sagt blive masser med musik.

Det var en snabb sammanfattning utav min helg.


Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar