onsdag 20 april 2011

Loris

Månge som jag känner fråger mig varför Lew kaller mig för Loris hele tiden så jag tänkta tale om det en gång för alle.

Det har tillochmed gått så långt att Lew har helt och hållet slute kalle mig för Agyness. Den ende gången han använder det är om han är arg, vilket är typ aldrig, men nästan inte ens då.

Det ende han kaller mig för är bare såna där söte små namn som jag vanligtvis inte tål.
Men med honom är det verkligen annorlunda för det speler ingen roll hur smöriga och sötsliskiga namnen är, jag blir ändå inte arg, irriterad eller ryser utav obehag.
Visst, månge gånger är det bare vanlige "kärleksnamn" som älskling, honey, darling, gumman och det är ju så sjukt gulligt när han säger det på svenska.

Men iallefall, ett annat utav desse tilltals namn som han använder om allt som har med mig att göre är just Loris. Om något är litet eller gulligt enligt hans mening kaller han det för Loris. Loris stol, loris mat, loris skor aah, ni fatter.

Och här är anledningen:



Där har ni en kort förklaring på mitt nye namn.

Jag tycker personligen inte att jag är likt en Loris överhuvudtaget. Isåfall är Lew mer likt en med sine mörkbruna store ögen.




Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar