tisdag 5 april 2011

Audition och förkyld

- går ju inte så bra ihop. Kan nätt och jämnt prate så sjunga är ju helt uteslutet. Blir så sjukt less. Har vare förkyld i över en vecka nu och redan missat två jätte viktiga auditions.
Den ena var för ett mangement - och produktionsbolag för ett samarbete för en framtida solo karriär. Jag har tur dock för dom sa att dom fortfarande var väldigt intresserad utav mig så dom kommer kontakte mig när ett nytt tillfälle och ett nytt projekt kommer upp så jag får en till chans.

Audition nummer två var en möjlighet att få rollen som huvudrollen i West Ends nya uppsättning av We Will Rock You, som är en utav mine favoritmusikaler på här i London. Jag fick denna möjlighet genom en väns vän som jobber som dansare på West End och han sa att han kunde fixe en audition till mig - och då går jag och blir SJUK!

Uscha vad tröttsamt.. Men det är bare att blicke framåt och ta nye tag! Ska fixe min dator med så jag kan lägge in lite musikklipp. Så om ni har någre önskemål på låtar som ni tycker jag ska göre en cover av för skojs skull är det bare att hojte till!


Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar