torsdag 10 mars 2011

Elite model - Cover girl

Just ja - För någre vecker sen när jag var inne i stan för att möte upp med någre vännor kom det fram en man och började prate med mig och helt ärligt tror jag aldrig att jag hört någon prate så fort förut så jag förstod inte riktigt vad han sa - tills han gav mig sitt visitkort. - Elite models, studio så först då spärrade jag upp öronen och bad honom att sakte ner så jag faktiskt skulle förstå vad han sa haha. Så efter ett slag gav jag honom min pojkväns nummer (eftersom jag tappade min egen telefonk i vatten så den dog) och för någon vecka sedan rungde dom till Lew men han kunde inte riktigt prata för han var på jobbet så han bad dom runge upp, vilket jag aldrig trodda dom skulle göre, men igår rungde dom igen så nu har vi bokat in en tid.
Helt ärligt vet jag inte hur det kommer gå till eller någonting sånt eftersom jag inte pratade med dom själv så det kommer blir grymme intressant men tydligen var det något genom Cover girl. Spännande!


Puxx

Agyness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar