onsdag 3 mars 2010

SMS


"Om jag hade ett ord att säga hur mycket jag älskar dig skulle jag skriva ner en miljon gånger"


"Jag kan inte vänta till imorgon så jag kan älska dig mer"


Det var två sms som jag fick utav min älskade idag . .

Hur kan jag inte vare helt tokigt kär i denne gosse?!



Övning ger färdighet, som häromdagen när jag kom hem till Lew och han låg och sov på sängen med datorn brevid sig så läser jag på skärmen "Swedish lessons online" och se så bra han har blive!
Kan ju kanske vare lite google-translater med i bilden också men det var tanken som räknades på desse sms.



Han sa även nyss att han längtade till påsk och tillbaks till Sverige så han kan ha desse intressanta konversationer med dig, pappa (jag antar att du läser detta)



Aja . jag kända bare för att skrive av mig lite för jag vet inte vars jag ska göre av alle känsler.
men nu ska jag och Lew fortsätte att skrive på våran låt som vi håller på att göre.


God natt,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar