onsdag 31 mars 2010

Kärlek, skratt och öme fotar

Har nyss komme tillbaks till skolan efter ett skollov späckat med händelser.

Bland annat:

  • Jag och älsklingen var på teater "The woman in black" som jag fick i present från han och hans vackra familj
  • Var och kollade på Spurs VS Fulham i regnet som jag också fick i present av Lew
  • Mina älskade föräldrar kom över från landet långt borta
  • Var på Madame Tussauds med min familj och Lew´s familj
  • Var och såg "We will rock you" som var helt fantastiskt! Ljud, ljus, musiker, ja allt!
  • Flyttat ihop med Lew
  • Bokat biljetter till Sverige över påsk med Lew och Em (Lew´s lillasyster)
  • Jag och Lew har bestämt att vi ska bo i Sverige i sommar
  • Vare på IKEA två dagar i rad
  • Chillat med gosigt folk



Det var väl det viktigaste.



Nu ska jag packe upp alle kläder och så som vi var och hämtade i min gamle lägenhet igår.



So long,

Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar